Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2015

Mερικά προεκλογικά εφόδια



Φίλε/φίλη

Σε αγαπώ, σε εκτιμώ αλλά μερικά πράγματα σε σένα δεν τα αντέχω. Ένα από αυτά είναι η προεκλογική συζήτηση στη λάθος βάση. Και επειδή έρχονται εκλογές κι εκείνη η ήσυχη μπύρα μαζί σου θα μεταβληθεί σίγουρα, ένεκα της πόλωσης των ημερών, σε πεδίο "πολιτικής διαπάλης", κι εμένα μου αρέσει να πίνω τη μπύρα μου χωρίς βάλιουμ, θα κάνουμε μια μικρή συμφωνία. 

Εσύ από τη δική σου μεριά δεν θα παπαγαλίζεις τις γνωστές χαζομάρες που θα παραθέσω παρακάτω κι εγώ από τη δική μου, θα σε εφοδιάσω με το απαραίτητο ενημερωτικό υλικό, που σίγουρα ΔΕΝ διάβασες στις τελευταίες εκλογές και τώρα μου λες τα ίδια περσινά ξινά σταφύλια. 

Agreed? 

Λοιπόν, όπως οφείλει κάθε λογικός άνθρωπος να κάνει, όταν θέλουμε να μάθουμε τη γνώμη του Χ για ένα ζήτημα, ρωτάμε τον Χ απευθείας σωστά ? Σωστά! Έτσι λοιπόν για ορισμένα ζητήματα που αφορούν τις πολιτικές θέσεις του ΚΚΕ, θα ρωτήσουμε το ίδιο το ΚΚΕ και όχι τον Τράγκα, τον Τζίμα, τον Πρετεντέρη και δεν ξέρω κι εγώ ποιον άλλο. 


Τι δεν θα ξανακούσω:


  • "Το ΚΚΕ δεν θέλει να κυβερνήσει" Την ατάκα την άκουσες μια φορά από την Αλέκα Παπαρήγα και την θυμάσαι, μάλλον στην επανέλαβαν, για να τη θυμάσαι μισή. Σου παραθέτω λοιπόν εδώ την άποψη του ΚΚΕ στο ζήτημα.
  • "Το ΚΚΕ δεν έχει θέσεις" Το ΚΚΕ έχει θέσεις εδώ και κοντά 100 χρόνια. Τις συζητά, τις διαμορφώνει και τις επικαιροποιεί. Διάβασέ τις εδώ
  • "Το ΚΚΕ θα μας πάρει το σπίτι" Ο Νίκος Μπογιόπουλος είναι μέλος του ΚΚΕ και έχει τύχει να αναφερθεί σε άρθρο του σχετικά με το ζήτημα. Διάβασέ το εδώ γιατί αντιπροσωπεύει την άποψη του κόμματός του. 
  • "Το ΚΚΕ θέλει να μας βγάλει από την ΕΕ" Το ΚΚΕ ΔΕΝ θέλει απλώς να αποχωρήσει η χώρα από την Ευρωπαική Ένωση. Η παραπάνω θέση πάει πακετάκι με ακόμα δύο: Έξω από το Μνημόνιο και Αλλαγή της Εθνικής Οικονομίας με κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής. Για να καταλάβεις το σύνθετο του πράγματος διάβασε εδώ
  • " Το ΚΚΕ δεν έχει θέσεις για το περιβάλλον" Και όμως έχει αλλά δεν τις έχεις ψάξει όσο πρέπει. Διάβασέ τις εδώ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου