Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2015

Γιατί δεν έζησα με Cayenne


Κύριε Βαρουφάκη


Αυτός εδώ είναι ο κομμουνιστής, αντάρτης του ΕΛΑΣ παππούς μου. Πέθανε στην εξορία γιατί ήταν κομμουνιστής. Δεν διέθετε Cayenne γιατί ήταν απασχολημένος με το να πολεμά τον κατακτητή. Πίστευε πάντως σε έναν κόσμο που μπορούμε και
πρέπει να έχουμε όλοι ένα καλό αυτοκίνητο. 


Δίπλα του στέκεται η γιαγιά μου. Έχασε τρία παιδιά στη γέννα και είδε τον  άντρα της 20-25 χρόνια συνολικά. Δεν είχε Cayenne γιατί ξενόπλενε για να ζήσει τα παιδιά της. Ψήφιζε μέχρι που πέθανε ΚΚΕ όχι από ιδεολογία, αλλά γιατί ο άντρας της ήταν αγωνιστής. Και η ίδια ήταν αγωνίστρια της καθημερινότητας κι ας μην το κατάλαβε ποτέ.

Είδατε λοιπόν, γιατί κανένας από τους παππούδες μου δεν μου άφησε Cayenne.




Αυτή είναι μια πορεία του ΚΚΕ της δεκαετίας του 80. Οι γονείς μου, εκπαιδευτικοί στο επάγγελμα, συμμετείχαν στους αγώνες και τις διεκδικήσεις τις γενιάς τους. Δεν απέκτησαν Cayenne.

 Ο πατέρας μου εργάστηκε για χρόνια στην επιχείρηση του πεθερού σας, χωρίς να καταφέρει ποτέ να αποκτήσει Cayenne. Ο λόγος έμαθα μεγαλώνοντας, είναι ότι ο πεθερός σας είχε πολλές, μα πάρα πολλές Cayenne, πληρωμένες από τον ιδρώτα του πατέρα μου. 




Αυτή είναι μια πορεία του ΠΑΜΕ. Εγώ, κάτοχος μεταπτυχιακού και ομιλών 3 γλώσσες, πηγαίνω τακτικά με το σωματείο μου. Είμαι κι εγώ εκπαιδευτικός του ιδιωτικού τομέα και πληρώνομαι 3 κι 60. Διεκδικώ όμως κάτι καλύτερο για τη ζωή μου. Νιώθω ότι είμαι κομμουνιστής και δεν έχω ούτε εγώ Cayenne. 


Έτσι είναι και οι περισσότεροι Έλληνες συμπολίτες μου. Μοχθούν χωρίς να έχουν Cayenne ότι κι αν ψηφίζουν.

Η διαφωνία μας λοιπόν κύριε Βαρουφάκη είναι απλή: 

Εσείς θέλετε να καταργήσετε τις Cayenne. Εμείς θέλουμε να καταργήσουμε εσάς που μας λέτε τι μπορούμε και τι δεν μπορούμε να έχουμε. 




1 σχόλιο:

  1. Γράψε περισσότερα για τη φωτογραφία.

    Που; Ποιοι; Ποιά η ιστορία τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή