Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

Γιατί ΚΚΕ


Στις εκλογές της Κυριακής ο συντάκτης του Marxism Daily θα ψηφίσει ΚΚΕ. Οι λόγοι είναι ιδεολογικοί, πολιτικοί, προσωπικοί αλλά πάνω απ' όλα ταξικοί. Δεν θα είχε κανένα νόημα να τους παραθέσουμε εδώ γιατί θα είναι φορτισμένοι με μια ικανή δόση υποκειμενικότητας που δεν βοηθά στην οριοθέτηση κριτηρίων πολιτικής επιλογής. Ωστόσο, υπάρχουν και καθαρά αντικειμενικοί λόγοι για να ψηφίζει κανείς ΚΚΕ και η αντικειμενικότητα των λόγων αυτών είναι αδιαμφισβήτητη.

Είναι αυτό που πριν κάποια χρόνια έλεγε το ΚΚΕ και που φυσικά ισχύει ακόμα: Ψήφισε ΚΚΕ γιατί σίγουρα διαφωνείς λιγότερο από ότι στην ουσία διαφωνείς με τα άλλα κόμματα.

Γιατί λοιπόν ΚΚΕ:

1) Γιατί το τρίπτυχο: Έξω από την Ευρωπαϊκή Ένωση, μονομερής διαγραφή του χρέους και αλλαγή της οικονομικής βάσης της χώρας, αποτελεί ΜΟΝΑΔΙΚΗ διέξοδο από την σημερινή κρίση. Η χρηματοπιστωτική κρίση, που αποτελεί συστημική κρίση του καπιταλισμού δεν αντιμετωπίζεται με διαχείριση. Είναι μια κρίση που ο καπιταλισμός δεν θα μπορέσει να υπερβεί γιατί εδράζεται στις βασικές παραγωγικές του αντιφάσεις. Είναι μια κρίση μέσα από την οποία αναδύεται οξεία η πάλη των τάξεων. Το ΚΚΕ είναι το μόνο κόμμα που με την πολιτική του και το τρίπτυχο κυβερνητικής του πρότασης συστρατεύεται ξεκάθαρα με τη δική μου τάξη και όχι με αυτή των τραπεζών, των βιομηχάνων και των εφοπλιστών.

2) Γιατί δεν μου είπε ποτέ ψέματα. Με είχε ειδοποιήσει ήδη από το 2004 για την κρίση που έρχεται να συνταράξει τη χώρα και τη ζωή μου. Είχε προτείνει πρόγραμμα δράσεων για την επαγρύπνησή μου και από τότε προσπαθούσε να αναδιατάξει τις λαϊκές δυνάμεις απέναντι σε αυτό που έρχονταν και να οικοδομήσει ένα ισχυρό εργατικό συνδικαλισμό. Επίσης δεν πήρε πίσω ΠΟΤΕ τις πολιτικές του θέσεις, λέγοντας άλλα σε εμένα και ψηφίζοντας άλλα στη Βουλή, την Ευρωβουλή, τη ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ, τους δήμους και τα σωματεία.

3) Γιατί με υπερασπίζεται. Απήργησε μαζί μου, διεκδίκησε μαζί μου, συγκρούστηκε μαζί μου, συνέδεσε ρεύμα, μάζεψε τρόφιμα, διοργάνωσε πολιτιστικές εκδηλώσεις, λειτούργησε επιτροπές ανέργων και λαϊκά διδασκαλεία. Με υπερασπίζεται με άλλα λόγια απέναντι στην εκμετάλλευση ,τη φτώχεια, την ανεργία, τα ναρκωτικά και όλα όσα με πλήττουν καθημερινά και συνολικά. 

4) Γιατί με έμαθε να λειτουργώ και να σκέπτομαι. Μέσα από τη στάση και τη δράση των μελών του έμαθα πώς διεκδικεί κανείς αποτελεσματικά. Έμαθα πότε πρέπει να απεργώ και με ποιον τρόπο. Έμαθα τι φταίει για όλα όσα ζω. Έμαθα την ιστορία του λαού της χώρας μου. Έμαθα να εντάσσω τη σκέψη μου στη διαλεκτική, να συνδέω το γενικό με το ειδικό, να αναλύω και να προβληματίζομαι. Με έμαθε να του ασκώ κριτική και να μου ασκώ αυτοκριτική. Με έμαθε πάνω απ' όλα την ΑΠΛΗ ΤΕΤΡΑΓΩΝΗ ΛΟΓΙΚΗ του μαρξισμού που εξηγεί πλήρως την πραγματικότητα.

5) Γιατί δεν μου χρύσωσε το χάπι. Μου είπε: "Τα πράγματα είναι δύσκολα, θέλουν αγώνες και θυσίες". Με έμαθε ότι όταν θέλω κάτι πρέπει να το διεκδικώ μόνος μου γιατί κανείς δεν θα μου το δώσει χάρισμα. Δεν με έκατσε στον καναπέ λέγοντας "Άσε το πάνω μου. Με έναν νόμο θα πάρω πίσω το Μνημόνιο". Αντιθέτως μου είπε: "Φίλε πρέπει να ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ότι μας ανήκει. Χωρίς εσένα δεν γίνεται , χωρίς εμένα (ως κομμουνιστικό κόμμα) δεν θα κρατήσει".

6) Γιατί με το πρόγραμμά του θα ζήσω καλύτερα. Θα έχω σπίτι χωρίς νοίκι και υψηλού επιπέδου διατροφή. Δεν θα πληρώνω για τις κοινωνικές παροχές που θεωρώ βασικές για τη ζωή μου. Θα εργάζομαι λιγότεο και σε καλύτερες συνθήκες. Θα απολαμβάνω πραγματικό πολιτισμό. Θα έχω δικαίωμα να ελέγχω τι παράγω και ποιος με εκπροσωπεί. Αν δε μου αρέσει θα τον παύω ΑΜΕΣΑ. Θα πηγαίνω διακοπές υψηλού επιπέδου. Θα μπορώ να παντρευτώ και να κάνω παιδιά όποτε και όσα μου αρέσει. Γιατί δεν θα κινδυνεύω επειδή η χώρα μου βρίσκεται στον τάδε ή τον δείνα άξονα διεθνών συμφερόντων. 

7) Γιατί ο μαρξισμός-λενινισμός είναι ο τρόπος να είσαι εργαζόμενος και ευτυχισμένος και ο σοσιαλισμός είναι η νιώτη του κόσμου....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου